onsdag 5 september 2007

Utmaning

Blev utmanad av Pifflan att avslöja 8 saker om mig själv. Som ingen annan vet. Hmm tänker tänker.
Svårt detta var då.

1) Jag sov i mammas säng tills jag var 12 år. Var jätte mörk rädd när jag var lite

2) Extrem spinel fobi. Damsuger upp dem samt att jag måste damsuga upp lite pennor och annat effter åt så den äckliga spindeln säker dör.

3) Hade en idol vägg med gruppen JUMPER uppklistrad på väggen. Pinsam att erkänna detta idag. haha

4) En gång i mitt trasiga liv har jag jobbat som strippa inget jag alls är stolt över. Hemskat att erkänna detta. Detta är en av de saker jag tänker skriva om senare i bloggen.

5) från det att jag ver 16 tills ajg var 21 har jag haft pojkvänner som har slagit mig och på annat sätt utnyttjat mig.

6) Har haft ätstörningar och självmordstankar. Men är fri från detta nu.

7) Är livrädd för sprutor och operationer. Trots att jag har varit med mamma på jobbet då hon är sjuksyster

8) Min familj är ett fejk. Ska vara fin på utsidan men är väldigt trsig innuti. Detta har gjort att jag inte har något förtroende för dem alls. Min mamma har jag ingen vidare kontakt med. När vi träffas är det bara toma ord.

Well detta var lite om mig vet inte till vem jag ska skicka detta men de som läser detta får gärna anta utmaningen.


1 kommentar:

P I F F L A N sa...

Kul att veta mera om dig :)
Vet du, kom på att det finns 2/3 av en toppen bok som man kan läsa gratis på nätet som jag verkligen vill dela med mig till dig. Den handlar just om medberoende och att leva med en alkoholist. Det är Lena Holfve som skrivit den och den heter Botten upp. Linken är här: http://www.kulturpool.se/lena/utdrag.htm
Läs den, och berätta gärna vad du tycker!